رویداد گز بلداجی در رونق گردشگری چهارمحال و بختیاری تأثیرگذار است

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: رویداد گز بلداجی در رونق گردشگری چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن تأثیرگذار است.

به گزارش میراث‌آریا، سید سعید فیاضی روز چهارشنبه در سومین نشست هماهنگی برگزاری رویداد گز بلداجی به‌میزبانی فرمانداری بروجن گفت: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قابل‌توجهی در حوزه گردشگری برخوردار است.

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته این اتاق از برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف به‌خصوص در بخش گردشگری حمایت می‌کند.

فیاضی تصریح کرد: افزایش اشتغال‌زایی کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از مهم‌ترین دستاوردهای برگزاری جشنواره‌ها و رویدادها در چهارمحال و بختیاری است.

مشاور اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: گز بلداجی ظرفیت و قابلیت بسیار مناسبی برای ثبت رویداد دارد.

مسعود آگشته اضافه کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری به‌منظور برگزاری رویداد گز بلداجی و استمرار آن برای سال‌های آینده همکاری می‌کند.

فرماندار بروجن نیز گفت: دبیرخانه رویداد گز بلداجی هر چه سریع‌تر فعال شود زمان پیشنهادی برگزاری این رویداد را اعلام کند.

فتاح کرمی تأکید کرد: شهرستان بروجن از زیرساخت‌های لازم و مناسب برای برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای ملی و استانی برخوردار است.

او افزود: داشتن نگاه اقتصادی به برگزاری جشنواره‌ها و رویدادها مورد توجه تمامی دست‌اندرکاران و فعالان مرتبط با این حوزه باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072601889
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha